Stichting Samay

Stichting Samay richt zich op projecten die zich bevinden op het snijvlak van armoedebestrijding en milieutoepassingen.

De stichting is opgericht in 2001 en bezit de ANBI status. In de beginjaren hebben we een reeks van sociale projecten gerealiseerd. Tegenwoordig  richten we ons echter op projecten die zich bevinden op het snijvlak van armoedebestrijding en milieutoepassingen. Stichting Samay heeft een bestuur van 4 leden, tevens zijn er enkele vrijwilligers onder andere uit de lokale Boliviaanse gemeenschap en we hebben een uitgebreid netwerk van medewerkers en samenwerkingspartners in Bolivia. Thema’s waar we ons mee bezighouden zijn: armoede, erosie en klimaatverandering.

Stichting Samay stelt zich ten doel:

1. het bevorderen van duurzame ontwikkelingssamenwerking op nationaal en internationaal niveau

2. het stimuleren van een beter milieu en een groter milieubewustzijn op nationaal en internationaal niveau

Het werkgebied van de stichting is:

1. Bolivia en andere landen met een minder voorspoedige economische en sociaal-maatschappelijke ontwikkeling in hun relatie tot Nederland en Europa

Foto’s en video’s!

Contact:
Menno Staarink
Stichting Samay
Buitenom 8
2512XA Den Haag
mennost@gmail.com

Donaties op Triodos IBAN: NL85TRIO 0198400950  t.n.v. Stichting Samay

Overzichtskaart met projecten Van Stichting Samay.

Welkom bij

Om op de hoogte te blijven ‘Like’ ons op: